Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de Cookies.

INCLASS es una empresa familiar dinámica e innovadora, que desde finales de la década de los 90, se dedica a la fabricación de mobiliario de diseño contemporáneo para entornos de trabajo, espacios públicos y residencias privadas.

Trabaja en estrecha relación con diseñadores internacionales de primer nivel siempre con el objetivo de crear productos innovadores que sean la expresión de un diseño puro, elegante y atemporal.

Centrados en el usuario final, nuestra completa gama de diseños está comprometida con la funcionalidad, el uso transversal y la belleza. Nuestros productos son diseñados para un uso versátil en contextos de uso público y privado, siempre con el objetivo de inspirar espacios modernos y saludables, donde las personas puedan interactuar, trabajar y vivir mejor.

www.inclass.es

Subscriu-te a la nostra newsletter!

Estigues infomat de totes les novetats i activitats de WEcontract

 
 

VISITA EL NOSTRE SHOWROOM

de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 15 a 19h
a Rambla Catalunya, 43 Principal, Barcelona

Reserva ara

¡Participa a WeContract BCN!

Súmat al nostre equip i converteix-te en una de les empreses promotores del projecte

VULL PARTICIPAR

UN PROJECTE DE

SEGUEIX-NOS A LES NOSTRES XARXES SOCIALS

in tw ig